18 februar 2006

Hattori Hanzo Kedel

Forleden da jeg satte kedlen på komfuret glemte jeg at putte låget på. Straks blev der sparket til min livlige fantasi og jeg fik den fikse idé at den lignede Lucy Liu i Kill Bill, lige efter at hun tabte duelen i den snedækkede japanske have. Anna kunne nu ikke se ligheden og rullede med øjnene som hun har fået for vane at gøre omkring mig.

Det var kedeligt at Lucys karakter døde i den film, det kan godt være at hun var en dum kælling der fik hvad hun fortjente, men jeg kunne virkeligt godt lide den ”lige ud af landevejen” måde hun holdt bestyrelsesmøder på.

Mens vi er på emnet om kedler, så foretrækker jeg den gammeldags type der er forkromet. Jeg ved ikke noget bedre end at bruge tiden på at skære ansigter og se dem forvrænget i spejloverfladen, mens jeg venter på at vandet skal koge.

1 kommentar:

Hellman Jackson sagde ...

Man, who’da thought it. I feel connected to you in some psycho way. Fate, I guess, is what the Swiss would call it. How’dya feel about green tea icecream? I’m agoraphobic, so this will never turn into anything real. But you can send me presents if you like.