29 marts 2006

Bubblewrap

Det er ligemeget hvilket kontor du kommer ind i, der er altid en idiot der hænger ved bordet med modtaget pakkepost, mens han/hun popper de små bobler på det overskydende beskyttelsesplastik. Jeg ved ikke hvad det er der gør bubblewrap så fascinerende, men fakta er; bubblewrap tiltrækker halvhjerner.
Før jeg bliver beskyldt for at være en hængerøvet surmule, vil jeg lige påpege at idioten som oftest er mig. Jeg elsker især bubblewrap med bobler så store at man bliver nødt til at trampe på dem med sin fod så de siger *BANG* og alle i kontoret hopper en meter op i luften. Desværre kan jeg kun slippe af med én eller to af de store på en enkelt dag, før folk mister tålmodigheden.
Min anbefaling er at starte med et stykke plastik med små bobler og når så folk begynder at kigge skævt til dig, stopper du. Fem minutter senere har folk glemt alt om dig og så tramper du på en af de store.

Thomas, 38 år gammel (snart 39).

Indrøm det bare, du har lyst til at poppe bubblewrap lige nu, ikke sandt? Kom nu bare, klik her.....

Ingen kommentarer: